חיפוש

בודפשט עם בר

אנחנו נדאג לחבר לכם את בודה לפשט

בואו להכיר את הסיורים שלנו

סיור מיוחד מעניין וקליל שיחשוף אתכם לתרבות, להיסטוריה, לכלכלה, לפוליטיקה, לחיי הלילה, להתפתחות של העיר בשנים האחרונות. במהלך הסיור נבקר במקומות ובאתרים הכי חשובים בבודפשט.

סיור הדגל שלנו
וואו! חובה!

שייט מרהיב לאורך נהר הדנובה, בבודפשט המוארת והקסומה בלילה! עם משקה לבחירה , הדרכה מעניינת ומוזיקה שמתאימה בול לאווירה.

נצא מהעיר לאזור הכפרי והקסום של הונגריה לטיול של יום שלם. כפר אומנים, נופים מרהיבים, קרבות אבירים, מזחלות הרים ועוד המון הפתעות.

יצאנו לכפרים
סיור MUST

תמיד שואלים אותנו מה must בבודפשט? התשובה היא: הצד של בודה ומצודת הדייגים! במהלך הסיור נחזור בזמן לתקופת ימי הביניים ונעבור ברחובות ובסמטאות העתיקות ביותר בבודה!

הרובע המעניין ביותר בבודפשט! המשלב בית כנסת, גרפיטי, אומנות רחוב, אווירה היפסטרית ומרכז חיי הלילה של העיר.

למתקדמים
נוף עוצר נשימה!

בוא להכיר את בודפשט דרך זוג גלגלים! נחצה את הנהר לצד ההררי של בודפשט (בודה) ונגיע למקום הכי יפה בבודפשט – מצודת הדייגים. סיור כיפי וחוויתי עם הסברים קלילים ונופים מדהימים!

לו״ז הסיורים שלנו

אפריל 2024
אבגדהוש
20:15 - שיט לילי בדנובה
21:00 - שיט לילי בדנובה
20:15 - שיט לילי בדנובה
19:45 - שיט לילי בדנובה
19:45 - שיט לילי בדנובה

רוצים להצטרף אלינו לסיור?

הזמנת הסיור פשוטה ומהירה, מלאו את את הטופס עם הפרטים שלכם ומיד לאחר מכן, בחרו את הסיורים שתרצו ונתראה בבודפשט

שימו לב

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים על הסיורים שלנו

Ortal Tzubery

לרוב אני לא אוהבת לקחת סיורים מודרכים, יש לי אנטי לזה מסיבה לא ברורה 😂

אבל היו כל כך הרבה המלצות על בודפשט עם בר – Budapest with Bar , אז אמרנו שננסה ומקסימום נברח באמצע 🙈

אבל אני יכולה לומר שזו הייתה ההחלטה הכי טובה שלנו בטיול!

לקחנו ביום הראשון את פפריקה של סיור, יחד עם בן המקסים 😊

הסיור היה מקיף, מעניין, מצחיק ותכלס – הרבה דברים לא הייתי יודעת אם לא הייתי מצטרפת לסיור.

חוצמזה שבן נתן מלא טיפים של מקומיים, המליץ לי גם על מסעדות טבעוניות אפילו, וגם מאילו לברוח 🙃

לאחר הסיור אתם מקבלים בוואטסאפ את כל הטיפים וההמלצות בצורה מרוכזת ומאורגנת, מה שעוזר לכל המשך הטיול.

בהמשך הטיול היינו גם בשיט על הדנובה שהיה גם מעולה ומהנה.

מומלץ בחום!!

Ilona V Zvika Ovadia

פעם ראשונה בבודפשט ורוצה להמליץ על פפריקה של סיור האמת לקחנו 4 סיורים והיה ממש שווה וממצה

שייט על הדנובה עם בן ביום ההגעה למחרת

סיור להכרת העיר 3 שעות עם בן בחור שנון ומקסים

סיור לברך הדנובה עם אילן המלך  מלא חוש הומור ומילא אותנו בהרבה היסטוריה של הונגריה בצורה הכי קלילה ונעימה טעימות מופעים ואבירים יום חוויתי ויוצא דופן

סיור סגווי עם עדן המתוקה היה ממש חוויה כיפית

בודפשט עם בר – Budapest with Bar

Meital Kachlon

חזרנו מ 3 ימים בבודפשט היפה,

נעזרנו המון בקבוצה.

מספר המלצות:

1. סיורים של בודפשט עם בר – Budapest with Bar : פפריקה של סיור- עשינו עם בן, סיור קליל, מצחיק ושנון, נותן הרבה ערך מוסף, מקבל משמעות רבה יותר כשמגיעים לזמן קצוב. עובר בנקודות החובה ופשוט כיףףףף של סיור. ממולץ ביום הראשון או השני של השהות שלכם.
  2. שייט בדנובה – סגרנו גם דרך בודפשט עם בר, קליל, נעים. ממליצה.
  3. סגוואי – אחד הסיורים שאני הכי שמחה שעשיתי!! חוויה בפני עצמה, עשינו עם עדן, שנתנה הדרכה מעולה לשימוש בכלי, ואני שחששתי סופר נהניתי, עוברים דרך יפיפיה עד להגעה למצודת הדייגים ולכנסיה.
Keren Beeri

ממליצה בחום על "פפריקה של סיור" של בודפשט עם בר. קליל, מהנה, נותן תמונה נהדרת על העיר ומה שהיא טומנת בחובה. מומלץ ליום הראשון של השהות… תקבלו המון המלצות מגניבות להמשך!!! בסיום הסיור- מופע שטרודל וטעימות כיד המלך…

Hagit Pat Dassa

הגענו לפנות בוקר היום …
ועשינו ב 13:00 ״פפריקה של סיור״
המדריכה שלנו הייתה : נוי
הסיור היה ממצא ובהחלט מתאים לסיפתח למי שמגיע לבודפשט בפעם הראשונה.
נוי הסבירה בצורה למופת
והיא פשוט מתוקה
ממליצה בחום ענק !!!

Lee Yenon

אני חייבת להמליץ לכם על ״פפריקה של סיור״ עם בר! וואו וואו וואו!!!!

בתור אחת שעשתה המון סיורים מודרכים בעולם – אני חייבת לציין שבחיים לא עשיתי סיור ברמה כזאת! היה מעניין, מצחיק, טעים, קליל!!! ללא ספק זה משהו מיוחד שלא יצא לי לעשות!! שווה כל יורו!!!!!

היה מדהים!!!!! אין על פפריקה של סיור!!!! עשית לנו את בודפשט! תודה בר

Nufar Chen

המלצה רותחת!!! נסענו לסופ״ש בנות , אמא שלי, אחותי ואני בבודפשט. לבר (בודפשט עם בר) הגענו דרך הפייסבוק והאינסטגרם בעקבות שלל המלצות חמות . שלוש נשים שקשה לרצות מודה, שלא חשבתי שיהיה כל כך מוצלח והופתעתי ביג טיים! הגענו לפפריקה של סיור שעל פניו אמור להיות סיור היכרות עם העיר. היה לא פחות ממדהים! בר, בחור מוכשר באופן יוצא דופן, שנון, חד, קליל הצליח להעביר 3.5 שעות שהרגישו כמו חצי שעה! בסוף קינחנו בשטרודלים מטריפים ולא יאומן כמה יידע וכישרון גילינו! אחרי יומיים לקחנו גם את הסיור ברובע שהיה נפלא גם הוא ולצערנו לא הצלחנו להצטרף לשייט כי היה מלא! כל מי שמגיע לבודפשט – חובה! חוויה נפלאה ומעשירה! אל תוותרו

Or Edry

אני חייבת רגע לעצור הכל ולכתוב פוסט פרגון באמת מהלב
באנו לבודפשט והצטרפנו לסיור סאגווי עם עדן בקבוצה של ״בודפשט עם בר״
אני רוצה להגיד שעדן היא בין הבחורות המדהימות שהכרתי!
היא מקסימה וכיפית, בחורה עם הומור ומלאת אנרגיות
היא עשתה לנו את הסיפור פי אלף יותר כיף ומצחיק ממה שהוא באמת אמור להיות.
אני ממליצה ברמות על סיור עם עדן היא רק תעשה לכם את החופשה יותר טובה ומהממת!
אז עדן תודה רבה לך וזכיתי להכיר אותך !
ותודה לבודפשט עם בר , ארגון מדהים ואכפתי
בודפשט עם בר – Budapest with Bar

Renana Gadish

סיימנו הרגע את "פפריקה של סיור" עם עינב המדהימה!! כנראה שכל מה שאכתוב לא יצליח להעביר את החוויה, אבל אנסה.

שלוש שעות של טיול (בקצב איטי, מתאים גם למי שלא מיטיב לכת, כמוני…) עם הסברים מרתקים היסטוריים, פוליטיים, כלכליים, הכל משולב עם התלהבות רבה וחוש הומור משובח של עינב.

מראות יפהפיים, שההסבר מאחוריהם מוסיף כל כך הרבה לתמונה כולה. מומלץ מומלץ מומלץ!!! לא לוותר על זה!

Chen Zeltzer

ממש עכשיו חזרנו מסיור סגווי בבודה עם יונתן ואני רוצה להגיד רק מילה אחת: וואו!!!!!!!!!!!

ובהרבה מילים: חוויה פשוט מושלמת!

אני פחדנית גדולה ולא האמנתי בחיים שאסתדר עם הסגווי אבל הופתעתי לגלות מדריכים סבלניים ומקצועיים שנתנו לי את ההרגשה הכי טובה בעולם(!)

הטיול היה קליל ומעניין, ההסברים של יונתן היו מרתקים ונקודת התצפית האחרונה הייתה מהממת.

זה הטיול השני שלקחנו דרך בר, הראשון היה סיור פפריקה עם עינב הלא פחות ממושלמת (ברצינות, צחקתי בקול רם לאורך כל הסיור אני בטוחה שעשיתי את הפאדיחות שלי) ובקיצור זו המלצה מכל הלב על שני הטיולים ובכלל על המדריכים המקסימים האלה

לטעמי סיורי חובה! בערב אנחנו עושות שייט דרכם ואני בטוחה שיהיה מדהים.

Adva Pikus

אחרי חופשה מהנה הגיע הזמן להגיד תודה ענקית לאילן וצוות בודפשט עם בר – Budapest with Bar
עשינו איתם כבר מגוון טיולים , הפעם לקחנו את "ברך הדנובה" והיה פשוט מושלם,
הגענו בהרכב די מאתגר , זוג עם שני ילדים וגם סבתא שקשה לה ללכת.
אני מודה שהגענו בבוקר הטיול עם מעט חששות ודאגות על איך ומה יהיה , וכמו שאמרתי היה מושלם ,
אילן המדהים דאג להכל חשב על הכל והכי חשוב היה מעניין ומצחיק שגם הילדים נהנו להקשיב וא השתעממו .
בנוסף הייתה אורשי המלווה שכל הזמן דאגה שסבתוש שלנו מסתדרת ושהכל בסדר , הלכה איתה בקצב שלה וכל הזמן עם חיוך וגישה נעימה מאוד .
לאורך כל הטיול קיבלנו המלצות והם דאגו שיהיו לנו תמונות וזיכרונות מהממים מהסיור .
בקיצור אין לי מילים להודות על הסיור המושלם והצוות המדהים ואם יש לכם ספק אם כדאי או לא אז חד משמעית , כן !!!!!!!

זהבה שטרית

לכל המטיילים ולאלה שיגיעו לבודפשט

אתם חייבים אבל חייבים לקבוע יום יומיים ואפילו שלושה

לסיורים כיפיים מעניינים ואפילו נושא פרסים

ועם המדריך הנסיך בן אדרי ששיך ל –בודפשט עם בר – Budapest with Bar

טיפים המלצות מסלולים עם כתובות וקישורים ישירות לווצ..

ובכלל בודפשט מהממת

מבטיחה שתהנו יותר ותדעו יותר לאחר שתטיילו עם בן

Maayan Avinoam Ben Haim

מסכמים שבוע בבודפשט

ההיי לייט של הטיול- סיורים מודרכים דרך בודפשט עם בר – Budapest with Bar ! בחיי שאין לי שום קשר לבחור, נטו המלצה מהלב!!! סגרנו מהארץ 3 סיורים ובכולם נהנינו בטירוף!!

סיור סאגווי- חובה!!! זו הנאה אדירה , זה מגניב, חוויתי בטירוף ופשוט קליל!!- וזה בתור אחת שאפילו לא יודעת לרכב על אופניים

פפריקה של סיור- ממליצה לעשות ביום הראשון- עוברים על כלללל האתרים החשובים, המעניינים והיפים! בן המדריך שלנו היה מקסים והעביר את הסיור בצורה מעניינת ומגניבה

Limor Ron Yaron Mintz

אני רוצה להמליץ על הסיורים של בודפשט עם בר -‏היינו איתם בשלושה סיורים-

פפריקה להכרת העיר עם בן המושלם!

סודות הרובע היהודי עם עדן המקסימה!

שייט על הדנובה שוב עם בן המושלם!

הסיורים המקסימים, המדריכים שידעו את החומר והעבירו לנו את הסיור בהרבה מקצועיות ווהומור.

היתה לנו חוויה מקסימה ואני שמחה להמליץ עליהם.

עוד על בודפשט

TOP מידע שימושי
ההמלצה שלנו היא להגיע עם יורו ולעשות המרה מיורו לפורינט.
בהגעה לבודפשט מומלץ להצטייד בחבילת אינטרנט אשר תיתן לכם ראש שקט, ותוכלו...
בבודפשט תוכלו לקבל החזר מס (TAX FREE) מעל סכום של 74,001 פורינט...
לנוחיותכם מספר דרכים להגיע משדה התעופה המרכזי של בודפשט למרכז העיר וחזרה
בהונגריה ישנם לא מעט ימי חג ומועד נוצריים, ביניהם גם אירועים לאומיים....
התחבורה הציבורית בבודפשט הינה אחת מהטובות באירופה. היא יעילה, זולה ומעל הכל-...

נעים להכיר אני בר 👋

שמי בר קראוס ואני אוהב לטייל בעולם, ולכן החלטתי להפוך את האהבה שלי למקצוע.

הרומן שלי עם הדרכת טיולים החל בבודפשט. אני חי ונושם את העיר. הגעתי לבודפשט בעקבות אחי שלמד רפואה. גרנו ביחד שנה, והוא היה בעצם המדריך שלי בעיר שהקסימה אותי מהרגע הראשון. החלטתי להדביק גם ישראלים אחרים באהבתי.

במהלך השנים, החלטתי לקחת את האהבה שלי מבודפשט ולהעביר אותה הלאה. בעזרת אחי וחברים הקמנו עוד סיורים ברחבי העולם בקונספט לא רגיל, שונה ומיוחד.